A keresőmarketing jövője – gyorssegély kezdőknek
Milyen szempontoknak kell megfelelnünk ahhoz 2018-ban, hogy jó helyezést érjünk el a Google találati listáján, sőt, ott is tudjunk maradni? Megmutatjuk, mik azok a főbb tulajdonságok, amiket ha követünk, akkor esélyünk van az optimális eredmény elérésére:
Keresőmarketing videók készítése chiptuning témakörökben:
- chip tuning érdekesség
- chiptuning videók
- Mi is pontosan a chiptuning?
- Chiptuning előnyei videóval
- Hatékony chiptuning elérhető árakon videó
- Ma már mindenféle szempontból - így keresőmarketing szempontjából is - elengedhetetlen, hogy weboldalunk mobil eszközökre is optimalizálva legyen
- Azon weboldalak, melyek alacsony színvonalúak és más oldalakról másolnak át tartalmat, rosszabb helyezéseket érnek el
- Az algoritmusok a mesterséges intelligenciájuknak köszönhetően még jobban át fogják fésülni a weboldalaink tartalmi és formai színvonalát, és ennek alapján értékeli
- Egyre inkább csökkenő tendenciát mutat a visszamutató linkek jelentőssége, mivel egyre több volt vele a visszaélés, és ez a mai napig nem változott
- A fizetett és az organikus találatokon keresztül érkező látogató felhasználók konverzió közti különbsége nő, azaz az előbbi esetekben egyre kisebb vásárlási arány várható
- A keresőoptimalizálás tekintetében komoly „hátszelet élvező oldalaknak hasonlóan színvonalas tartalmú, de kisebb pénzű tulajdonosok kezében levő versenytársaikkal szembeni előnyét csökkentendő jelentősen megnő az új és a megújított weboldalaknál az indexelés megkezdéséig, ill. a helyezési lásták előkelő helyeire való felkerülési lehetőségig eltelő idő (amiről a Google sandbox nevű szűrője gondoskodik). Így nem lehet majd keresőoptimalizálás révén gyorsan jó helyezéseket elérni, hanem az új oldalaknak legalább fél évet, a megújítottaknak kb. negyed évet kell majd várniuk.
- A kulcsszavakra és a tartalom folyamatos, intelligens optimalizálásnak fontossága tovább növekszik. Tehát a jövő a fejlődő weboldalaké.
-
Keresőmarketing
- A forgalom növelését elősegítő keresőmarketing szövegírás jelentőssége növekszik, az ilyen céllal megírt
- szövegek előnyt élveznek a reklám céllal megírt szöveggel szemben
- A keresőoptimalizálás keretein belülre kerül majd a SEM Magyarországon is, azaz a fizetett hirdetésekkel foglalkozó keresőmarketing tevékenység.
- A magyar nyelvű internetes tartalom várhatóan oly mértékben növekszik, mint amekkora az angol nyelvű tartalom volt tíz évvel ezelőtt, ebből az következik, hogy a keresőoptimalizálás angol nyelvű irodalmának 10 évvel ezelőtti anyagai, a szükséges módosítások után, mi magyarok is alkalmazni tudjuk
Online marketing partnerünk:
Keresőoptimalizálás profi szakemberektől
Elakadt a keresőmarketing összetett folyamataiban? Kérjen segítséget szakemberektől!