Hogyan működhet Önnek a mobilmarketing?
Ha valaha is több információt akart szerezni a mobilmarketingről, akkor abba kell hagynia tevékenységét, és el kell olvasnia ezt a cikket. Itt szakértői tanácsokat kap, professzionális módon írva, amelyek több mint elegendő háttérrel szolgálnak a témában.
Személyre szabhatja üzeneteit. Használja az előfizető nevét, és győződjön meg arról, hogy az Ön által használt platform be tudja illeszteni a személy által megadott információkat az üzenetbe. A személyre szabott üzenetek javítják az ügyfelekkel való kapcsolatát. Csak 160 karakterből áll, és a személy neve szerepel, függetlenül a hosszától. Próbálja rövidre zárni üzeneteit, amikor személyre szabja őket.
Tegye mobilbaráttá weboldalát! Nézze meg webhelyét mobileszközön. Nem tetszik, amit lát? A legtöbbször nem, amíg webhelyét mobilbarát platformra nem helyezi. Nézze meg a tartalomkezelő rendszerét, hogy nem kínál -e mobil bővítményt, vagy beszéljen egy helyi digitális hirdetési ügynökséggel, hogy megoldást találjon az Ön számára. Akárhogy is, fontos, hogy webhelye professzionálisnak és vonzónak tűnjön mobileszközökön!
Tudassa az emberekkel, hogy minden lehetséges módon kínál mobilmarketinget. Ha erről beszél a blogján, webhelyén és fórumain, tájékoztatja ügyfeleit a programról, és megadja nekik a részvételhez szükséges információkat. A közösségi hálózatok segítségével vonzza az ügyfeleket azáltal, hogy különleges ajánlatokat kínál csak a mobilprogramon keresztül.
Szerezzen helyet. Egy meghatározott hely használata a médiában és a mobil marketing valójában sok ügyfelet érdekel. Szeretik tudni, hol van egy vállalkozás, ha valaha is úgy döntenek, hogy meglátogatják ezt a területet. Használja ki ezt a lehetőséget azzal, hogy tájékoztatja ügyfeleit a tényleges tartózkodási helyéről, és figyelje érdeklődésük növekedését.
Amikor QR kódot hoz létre nyomtatott hirdetésekhez, használjon URL rövidítőt, hogy a QR kód a lehető legegyszerűbb legyen. Az egyszerű QR kódok könnyebben beolvashatók. Ha a potenciális ügyfélnek többször meg kell próbálnia beolvasni egy QR kódot, akkor feladhatja, és ez költséget jelent Önnek.
Bár minden marketing szakembernek ki kell dolgoznia egy mobil marketing tervet, soha ne siessen az ilyen típusú marketinggel. Gondoljunk csak bele, hogy ennyi ideig elment mobilmarketing nélkül, miért kellene most azonnal belevágnia? Szánjon rá időt, és tegyen kis lépéseket, haladva felfelé a létrán.
Az egyik nagyszerű módja annak, hogy lássa, hogyan keverheti össze a mobilmarketinget a közösségi médiával, ha odafigyel másokra, akik ugyanezt teszik. Ez lehetővé teszi, hogy láthassa, hogyan történnek a dolgok helyesen. Nem akarja szó szerint másolni a képletüket, de segít egy kicsit utánozni a stílusukat.
A mobilpiac egyáltalán nem lassul, de ez nem jelenti azt, hogy be kell lépnie a bejutás érdekében. Persze, legalább rendelkeznie kell valamilyen mobilmarketinggel, de be kell lépnie a piacra, mert úgy érzi, hanyag kampányhoz vezet. Győződjön meg arról, hogy ez valami, amit meg akar tenni.
Egyszerűsítse le a mobilhirdetésekről való leiratkozást, és javítsa képét az ügyféllel. Bármilyen nehéz is lenne a leiratkozás megkönnyítése, a címzettek ésszerű és méltó kereskedőnek fogják tekinteni, akiben megbízhatnak. Nagyon valószínű, hogy bárki, aki leiratkozik, soha nem fog vásárolni, így megtakaríthat magának egy értelmetlen promóciót is!
Most, hogy elolvasta ezeket a tippeket, remélhetőleg valami újat tanult a mobilmarketingről. Ez csak egy cikk, és van több, ahonnan ez származik. Van egy csomó, ami az ilyen típusú marketinggel együtt jár, és tisztáznia kell a felmerülő kérdéseket, mielőtt megpróbálná használni a saját cége számára.