chiptuning és keresőmarketing

Chiptuning és keresőmarketing videók

Chiptuning és keresőmarketing videók

E-MAILEK, AMELYEKTŐL ÜGYFELEI FELÜLHETNEK, ÉS A PÉNZÜKÉRT NYÚLHATNAK

2021. november 12. - Chiptuning Blogok

E-MAILEK, AMELYEKTŐL ÜGYFELEI FELÜLHETNEK, ÉS A PÉNZÜKÉRT NYÚLHATNAK

Kevés olyan vállalkozás van, amelyik ne profitálna egy hatékony e-mail kampányból. A hatékony e-mail marketing kampány kulcsa, hogy elérje a megfelelő embereket, és olyan dolgokat kínáljon, amelyeket ők szeretnének. A cikkben található információk segítenek ebben, hiszen tanácsokat és tippeket adnak, hogy a legtöbbet hozhassa ki e-mail marketingjéből.

Amikor marketingkampánya részeként e-mailt küld, ne használjon hétköznapi betűtípust. Azt szeretné, ha az ügyfelek komolyan vegyék termékét vagy vállalkozását, és ezt valószínűleg nem teszik meg egy szokatlan betűtípussal. Válasszon ki egy jól ismert betűtípust, például Times Roman Numeral, Arial vagy Verdana.

A marketing e-mail elején és végén tartalmaznia kell egy cselekvésre való felhívást az ügyfelek számára. Tisztázza, mit szeretne tenni ügyfelével, és tartalmazzon legalább két nyilvánvaló linket a webhelyére. Használjon egyértelmű javaslatokat, amelyek az e-mailje által hirdetett ajánlathoz irányítják ügyfeleit.

Kérjen visszajelzést ügyfeleitől az e-mailjeivel kapcsolatban. Mivel az Ön ügyfelei a legfontosabb részét képezik kampányának, fontos tudnia, hogy elégedettek-e az Öntől kapott e-mailekkel. Megkérheti őket, hogy töltsenek ki egy rövid kérdőívet néhány kérdéssel arról, hogy mit szeretnek és mit nem.

Lektorált mindent, amit e-mailben elküld. A pontosság fontos a levelezés minden formájában, beleértve az e-maileket és a hírleveleket is. Tesztelnie kell az e-mail elrendezését is, hogy megbizonyosodjon arról, hogy minden megfelelően jelenik meg. Ellenőrizze még egyszer a linkeket, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az emberek hozzáférhetnek webhelyéhez.

Kezeljen minden olvasót kapcsolatként. Az első e-mailben kérjen engedélyt további küldéshez. A második e-mailben mondja el nekik, hogy a jövőben milyen kedvezményekre, termékekre és szolgáltatásokra számíthatnak. A harmadik e-mailben és azt követően kövesse azt a tartalmat, amelyet ígért nekik.

Maradjon mindig következetes. Ügyeljen arra, hogy összhangban legyen az e-mailekben szereplő színekkel és márkajelzéssel. Győződjön meg arról, hogy a használt betűtípus olvasható. Már néhány e-mail után az emberek elkezdik felvenni az Ön sajátos stílusát, és Ön felkelti a figyelmüket. Ha ügyfelei ismerik az Ön e-mailjeit, az hatékonyabbá teszi a marketinget.

Az ünnepek alatt kerülje a tömeges e-mailek küldését. Az emberek ahelyett, hogy a számítógépük előtt ülnének és e-maileket olvasnának, nem csinálnak dolgokat. Természetesen vannak kivételek. Ebbe beletartozhatnak olyan e-mailek is, mint például a Fekete Péntek és más aktuális akciók.

Fontolja meg a szöveges e-mailek használatát a grafikusan intenzív HTML e-mailek helyett a kampányában. Lehet, hogy azt gondolja, hogy a grafika jobban leköti az olvasót, de általában nem ez a helyzet. Manapság sokan arra képezték ki magukat, hogy töröljék a sok képet tartalmazó e-maileket, feltételezve, hogy azok spamek. Ezenkívül ezek a képek gyakran spamszűrőket váltanak ki, ami azt jelenti, hogy üzenetét soha nem kapja meg az e-mail listán szereplő személyek!

Tudja meg, kik a versenytársai, és iratkozzon fel az e-mailjeikre. Láthatja majd, hogy milyen tartalmat küldenek az előfizetőiknek, és kitalálhatja, hogy milyen szempontokat érdemes használni, és melyiket kell távol tartania. Csak ügyeljen arra, hogy ne lopja el a tartalmukat, mert ez plágiumnak minősülhet.

Lényegesen hatékonyabb saját e-mail listát építeni e-mail marketinghez, mint listát vásárolni, vagy egy saját listával rendelkező marketing cég szolgáltatásait igénybe venni. Ennek az az oka, hogy mindenki, aki megadja e-mail címét, hogy felkerüljön a listára, érdeklődik az Ön által kínált szolgáltatások vagy termékek iránt. Ezek az emberek sokkal nagyobb valószínűséggel fogadják az Ön e-mailjeit.

Amint azt fentebb említettük, kevés olyan vállalkozás van, amelynél ne profitálna egy hatékony e-mail marketing kampány. A fenti cikkben található információk és tanácsok segítenek egy olyan marketingkampány kidolgozásában és elindításában, amely azt kínálja hűséges ügyfeleinek, amit szeretnének, és potenciális ügyfeleket vonz a vállalkozásába.

A bejegyzés trackback címe:

https://chiptuningkeresomarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2216753918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása