Netlámpa tippek,amelyek segíthetnek a sikerben
A Netlámpa az egyik legfrissebb marketingtrend, és sokféle vállalkozás számára meglehetősen jövedelmezőnek bizonyult. Vannak dolgok, amelyeket megtehet, és vannak olyan dolgok, amelyeket kerülnie kell, hogy a legtöbbet hozza ki erőfeszítéseiből. A következő tanácsot azért írtuk, hogy segítsünk a következő lépésben.
Ha mikroblog-webhelyeket kíván használni vállalkozása népszerűsítésére, győződjön meg arról, hogy megértette a funkciójukat, mielőtt elkezdené a bejegyzéseket. Ha nem tartja be a formátum etikettjét és használatát, akkor több kárt okozhat, mint hasznot vállalkozása hírnevének és online jelenlétének.
Olyan cikkeket kell írnia, amelyek tanulságosak és tényszerűek. Azzal, hogy cikkében kiváló minőségű és informatív tartalom található, megmutatja a potenciális ügyfeleknek, hogy Ön olyan erőforrás, amelyre támaszkodhatnak. A cikkek kiváló tartalomforrást is jelentenek webhelye számára. Ha webhelye jó minőségű cikkeket tartalmaz, akkor magasabb helyezést érhet el a keresőmotorok eredményoldalain.
Az írás jó módja lehet a személyes pénzügyek bevételének. Az internetes írások, például útmutatók vagy novellák eladására való felhasználása alacsony vagy ingyenes indulási költségek megtérülését eredményezheti. Időt takaríthat meg olyan dolgokkal is, amelyeket esetleg már írt iskolai vagy szórakozási célból.
Szabaduljon meg szószámláló szoftverétől. Írásában összpontosítson alapos magyarázatokra és információkra, és csak a legfontosabbnak talált tartalmat foglalja bele. Ha a cikk hosszabb vagy rövidebb, mint eredetileg tervezte, ez megengedett. Legyen nehéz a tartalom, és a szavak száma nem fog annyira számítani.
Tekintsük a 600 szót abszolút kemény plafonnak a Netlámpára írt cikkeknél. Az online cikkek teljes stílusát az online olvasó rövidített figyelme határozza meg, és a teljes hossza sem különbözik. Ha 600 szó nem elegendő egy cikk témájához, valószínűleg szűkíteni kell a fókuszt.
A kulcsszókutató eszközök hatékony segítséget jelentenek minden Netlámpa kampányban, de ezeket nem érdemes megvásárolni. Míg kulcsszókutatási eszközök és szolgáltatások kaphatók – a legtöbb 100 dollárba kerül –, a tapasztalt cikkírónak nem kell pénzt költenie. Az online elérhető ingyenes eszközök (sokszor maguk a keresőmotorok) több mint megfelelőek a cikkíró igényeinek kielégítésére.
Marketingesítse jobban cikkeit azáltal, hogy vonzóbbá teszi őket olvasói számára. Olyan formátumban kell őket rendezni, amely lehetővé teszi a könnyű olvashatóságot. Bontsa cikkeket bekezdésekre, és próbáljon listákat készíteni számozott pontokkal a jobb rendszerezés érdekében. Ez megkönnyíti olvasói számára, hogy elolvassák és megtalálják a fontos információkat a cikkben.
Cikkeinek 500 és 700 szó közötti hosszúságúaknak kell lenniük, és ügyeljen arra, hogy bekezdései csak három-öt mondat hosszúak legyenek. Ha követi ezt a tanácsot, cikkeit az online cikkkönyvtárak többségének el kell fogadnia. A blogbejegyzések lehetnek rövidebbek, és általában 400 szóból állnak.
Hasznos lesz, ha felhasználja a cikkben elolvasott hasznos tanácsokat és információkat a sikeres Netlámpa terv kidolgozásához. Ha körültekintően tervez, akkor egy sikeres Netlámpa kampányba járó kemény munka és elhivatottság lesz a jutalma.